04 srp Nova pravila prilikom utvrđivanja štete nastale u prometnim nesrećama
Pravilnik o postupku rješavanja odštetnih zahtjeva oštećenih osoba u prometu, koji je u petak donijela Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga, označila je malu pobjedu Hrvatske udruge auto struke te pomak nabolje za servise i građane.
Hrvatska udruga auto struke već godinama vodi pravnu bitku protiv osiguravatelja kako bi zaštitila prava auto servisa, ali i građana. Pravilnik o postupku rješavanja odštetnih zahtjeva oštećenih osoba u prometu, koji je u petak donijela Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga, označila je malu pobjedu ove Udruga te pomak nabolje za servise i građane.
Ovo su neke važne izmjene koje donosi novi Pravilnik. Tako će odsad osiguranja morati tražiti policijski izvještaj, a ne vlasnici vozila. Za utvrđivanje situacije uzimat će se europsko izvješće o šteti, a osiguranje neće smjeti tražiti nikakve dodatne odštetne izvještaje. Vlasnici će moći sami birati gdje će popravljati vozila. Vlasnik će u svakom trenutku morati imati uvid u kojem je statusu prijavljena šteta. Servisna radionica moći će odraditi za vlasnika vozila cijeli posao odštetnog zahtjeva i vraćanja u prvobitno stanje, od procjene štete, preko zastupanja do samog popravka oštećenog vozila.
– Pravila postupanja osiguratelja su sada jasnija, transparentnija i nadamo se da će donijeti konkretnu promjenu za vlasnike vozila pa zatim za sve Vas koji i popravljate ta vozila. Radi se o tome da je regulator propisao što se smije, a što ne smije. Do sada nije ništa bilo propisano i sve je ovisilo o volji samih osiguravatelja. Sad se priča mijenja. U narednom periodu bit će puno nejasnoća, ali to je tako kad se propišu pravila igre – rekao je Antonio Đureta, predsjednik Hrvatske udruge auto struke.
U ovoj borbi uz predsjednika HUAS-a su stali i Udruženje obrtnika grada Zagreba i Obrtnička komore Zagreb te predsjednici Ivica Zanetti i Antun Trojnar.
No Comments